استارتاپ شناختی_حوزه کسب و کار و اقتصاد_Isentium
این شرکت احساسات و عواطف کاربران را از محتوای اجتماعی مانند توییتر به صورت بالدرنگ استخراج کرده و برای امور مالی، مدیریت برند، قوانین و استراتژی های معامالتی و سیاست گذاری به کار می گیرند.
نام شرکت: Isentium (keenkong)
حوزه فعالیت: بازاریابی و تبلیغات
محصول/ خدمت: استخراج بلادرنگ احساسات از محتوا شبکه های اجتماعی
کل سرمایه تامین شده: 6.3 میلیون دلار
گروه مخاطب: مدیران/ سیاست گذاران
مدل درآمد: فروش سامانه/ محصول/ اطالعات
موقعیت جغرافیایی: فلوریدا/ آمریکا
سال تاسیس: 2010
فناوری های کلیدی: خدمات مالی، FinTech ، رسانه های اجتماعی
وبسایت: www.isentium.com